الجمعة، 10 سبتمبر 2010

كل سنه وانتم طيبين

كل سنه وانتم طيبين ..

ولكن !!!


































اين العيديه بتاعتى ؟؟؟

يلا يا بشوات كل واحد
يفك عن كيسه

هناك 9 تعليقات:

  1. هناك
    :)
    كل عام انتم بخير

    ردحذف
  2. انا باقلى فترةمدخلتش على الانترنت لكن انا شايف ان فى تقدم كبير اوى حتى فى التفكير ولا انا كلامى غلط
    مع خالص تحياتى
    عمو سيد

    ردحذف
  3. كل عام وأنتي بخير والأسرة الكريمة كلها

    تقبل الله منا ومنكم

    وبالنسبة للعيدية أحنا هنا عايزين اللي يدينا العيدية

    يلا شدي حيلك وجمعي من أصحابك وأطلعي علي لجنة الاغاثة عدل

    ^_^

    ربنا يتقبل منك اللهم أمين


    عمو عبدالرحمن الريدي

    ردحذف
  4. مش فاهمه قصدك يا عموسيد

    ممكن توضح اكتر

    ردحذف
  5. ربنا معاكم يا عمو عبد الرحمن



    وحضرتك بالصحه والسلامه

    ردحذف
  6. السلام عليكم ياشوشو وكل عام وانت بخير
    انا احس من خلال التطوار الذى اشاهده من خلال منتدى شباب الاخوان ومن خلال هذه الصفحة عمو سيد

    ردحذف
  7. اكيد لازم يكون فى تطور
    بس هل التطور دا صح ولا غلط

    وبرضوا لازم يكون فيه سلبيات وايجابيات
    وبالنسبه للمنتدى انا شايفه ان سلبياته بقت اكتر من ايجابياته علشان كده انا قررت انى مش هدخل تانى
    (بعيدا عن موضوع المنتدى )

    ايه تعليقات حضرتك على مدونتى

    يشرفنى ان اسمع رأيكم

    وجزاك الله خيرا عمو سيد

    ردحذف
  8. انا مش مع مقاطعتك للمنتدى لان كلامك كان بيفيد ناس كتير وانا اولهم وعدد كبير بيشوف ارئك وكلامك وفكرك والتواصل فى المنتدى بيكون اكبر لذلك اري ان تعودى للمنتدى او ان نهتف
    عودى ياشوشو ... عودى ياشوشو ... عودى ياشوشو
    وبالنسبة للمدونة فهى فكرة رائعة لتجميع افكارك وارائك فى مكان واحد ولكن كم من الناس سوف يتابعون هذه المدونة ...
    لكذلك ان افضل ان يكون هناك عدة وسائل للتواصل ولتوصيل افكارك وكتابتك الرائعة الى الناس
    سواء كان المنتدى او المدونةاوالفيس بوك
    مع تحيات عمو سيد

    ردحذف
  9. انا فعلا بوصل افكارى عن طريق الفيس بوك والمنتدى والمدونه

    بس انا مهمله المدونه الفتره دى علشان الدراسه وانا ورايا مذكره كتيييييييييييير وانا فى تالته اعدادى

    فعلشان كده مش قادره اتفاعل بشكل كبير لكن فى الاجازه
    ان شاء الله

    لكن مظنش انى هرجع المنتدى تانى

    ربنا ييسر الحال

    مع ارق التحيات

    شوشو

    ردحذف

وما يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد